دانلود ویدئو از یوتیوب

دانلود ویدئو از یوتیوب

روش‌های دانلود ویدئو از یوتیوب

همانطور که می دانید روش های گوناگونی جهت دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد که در ادامه راهکارهایی جهت دانلود ویدئو از یوتیوب را به شما آموزش می دهیم:

  1. دانلود ویدئو از یوتیوب برای گوشی و رایانه از طریق سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب
  2. دانلود ویدئو از یوتیوب با موبایل و رایانه از طریق  ربات‌های تلگرامی
  3. دانلود ویدئو از یوتیوب با رایانه به کمک نرم‌افزارهای دانلودر یوتیوب (اندروید)
  4. دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده ازنرم افزار مخصوص ویندوز
  5. دانلود ویدئو از یوتیوب ss (یا با تغییر آدرس)

البته در ادامه درباره 2 روش منقضی شده دانلود ویدئو از یوتیوب نیز صحبت خواهیم کرد. همچنین از ان جهت که یوتوب در کشور ایران فیلتر می باشد، برای دانلود از ان باید از vpn رایانه یا تلفن همراه خود استفاده کنید.روش هایی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام هم به شما معرفی کرده ایم.

دانلود ویدئو از یوتیوب 1

سایت دانلود ویدئو از یوتیوب

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که وب سایت های گوناگونی وجود دارند که شما به راحتی می توانید ویدیوی موردنظر خود را دانلود کنید که در ادامه 4 تا از بهترین سایت های دانلود ویدیوی یوتوب را معرفی می کنیم.

QDownloader سایت دانلود ویدئو از یوتیوب

همانطور که می دانید سایت دانلود ویدئو از یوتیوب  QDownloader یکی از بهترین  وب سایت‌هایی می باشد که امکان دانلود ویدیو از سایت های مختلف را برای کاربران فراهم می سازد. همچنین برای استفاده از این وب سایت باید vpn خود را روشن کرده و وارد وب سایت شوید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

در قسمتی از این سایت یک کادر جهت وارد کردن لینک ویدیوی یوتوب وجود دارد. به همین جهت در این قسمت لینک را وارد نمایید و دکمه دانلود کنار صفحه را بزنید. در ادامه وب سایت مورد نظر تنها اجازه دانلود ویدیو با کیفیت 360p را به شما می دهد. سپس دکمه دانلود را بزنید تا به صفحه پخش ویدیو هدایت شوید. در ادامه روی 3 نقطه کلیک کنید و گزینه دانلود را انتخاب نمایید و کمی منتظر بمانی تا ویدیوی موردنظر به صورت کامل دانلود شود.

y2mate سایت دانلود ویدئو از یوتیوب

در این وب سایت نیز باید لینک موردنظر را از یوتوب کپی کنید و داخل کادر وارد نمایید. سپس دکمه استارت را بزنید و منتظر بمانید تا ویدیو در حجم ها و کیفیت ای مختلف دانلود شود.

savefrom.net y2mate سایت دانلود ویدئو از یوتیوب

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که روش کار کردن با این سایت درست همانند دو وب سایت قبلی می باشد. تنها تفاوت این است که شما می توانید از منوی کشویی پایین کیفیت و حجم مدنظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را دانلود کنید.

btclod سایت دانلود ویدئو از یوتیوب

ابتدا باید وارد سایت btclod شوید و لینک ویدیوی یوتوب را داخل کادر وارد کنید. سپس دکمه سرچ را کلیک کنید و حجم های مختلف دانلود ویدیو را ببینید. البته نکته بسیار مهم این است که شما به راحتی می توانید تنها بخشی از ویدیو را انتخاب کنید که دانلود شود. همچنین می توانید فرمت Audio و Gif هم دانلود کنید.

دانلود ویدئو از یوتیوب با ربات utubebot تلگرام

در اپلیکیشن تلگرام نیز ربات های بسیاری وجود دارند که یکی ز آن ربات ها، utubebot می باشد. برای شروع ابتدا باید آیدی ربات را در تلگرام جستجو کنید.

سپس روی دکمه استارت کلیک کنید و لینک ویدیو یوتوب را ارسال کنید. در ادامه از طرف ربات تلگرام یک پیام برای ارسال خواهد شد و در نهایت می تونید ویدیوی مورد نظر خود را دانلود کنید.

دانلود ویدئو از یوتیوب 2

برنامه های دانلود ویدئو از یوتیوب

1.دانلود ویدئو از یوتیوب با اپلیکیشن اندروید Play Tube & Video Tube Player

همانطور که می دانید در گوگل پلی چندین اپلیکیشن اندروید جهت دانلود از یوتوب وجود دارند که برخی از آنها به درستی کار نمی کنند. برای دانلود ویدئو از یوتیوب برای اندروید، بتدا اپلیکیشن را دانلود کنید و پس از نصب، وارد آن شوید. لینک ویدیو را کپی کرده و داخل کادر وارد نمایید. حالا برای دانلود تنها کافیست روی دکمه بارگیری کلیک کنید.

2.دانلود برنامه snaptube

اسنپ تیوپ یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود فیلم و کلیپ می باشد. همچنین با نصب این نرم افزار به راحتی می توانید علاوه بر یوتیوب، از اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و … نیز فیلم دانلود کنید.

  1. دانلود برنامه vidmate برای دانلود یوتیوب

VidMate دیگر ویدئو دانلودر اندرویدی است که کاملا رایگان می باشد. سرعت این نرم افزار بسیار عالی می باشد و پیش از دانلود می توانید کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید.

نرم افزار MP4 Downloader Pro (مخصوص ویندوز)

MP4 Downloader Pro  یک برنامه دانلود ویدئو از یوتیوب و دیگر سایت‌های ویدیویی است. ابتدا این نرم افزار را نصب کنید و پس از نصب، وارد سایت یوتیوب شوید. لینک ویدیوی مورد نظر خود را کپی کنید و لینک را داخل نرم افزار مورد نظر وارد کنید. در این زمان روی گزینه استارت کلیک کنید تا ویدیو دانلود شود.

دانلود ویدئو از یوتیوب 3

دانلود ویدئو از یوتیوب با تغییر آدرس ss

در گذشته برای دانلود ویدیو از یوتوب تنها کافی بود به ابتدای آدرس صفحه فیلم، عبارت ss را اضافه نمایید تا ویدیو دانلود شود. در حقیقت یک سایت این تکنیک را به اسم saveform  ایجاد کرده بود. اما تقریبا یک سالی است که این روش منقضی شده است.

همچنین امکان دانلود فیلم و ویدیو از یوتوب با استفاده از اکستنشن کروم امکان ذیر نیست. در واقع می‌توان دلیل این موضوع را به این مربوط دانست که به طور کلی وب سایت یوتیوب علاقه دارد کاربرانش به جای دانلود ویدیوها، در خود این سایت آنها را مشاهده کنند تا بتواند به راحتی تبلیغاتش را به آنها نمایش دهد.

هاست سی پنل چیست ؟هاست سی پنل (CPanel) یکی از محبوب ترین پنل های مدیریت وب هاست است که توسط اکثر ارائه دهندگان خدمات وب هاست ارائه می شود. هاست CPanel به شما امکان می دهد تا به صورت گرافیکی و با استفاده از رابط کاربری آسان، وبسایت ها، پست الکترونیکی، بانک های اطلاعاتی، دامنه ها و سایر تنظیمات مربوط به هاست خود را مدیریت کنید.

اهمیت هاست سی پنل

هاست سی پنل به عنوان یک رابط کاربری گرافیکی برای مدیریت هاستینگ، نقش بسیار مهمی در سهولت و کارآیی ارائه خدمات آنلاین دارد. از اهمیت های استفاده از هاست سی پنل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سهولت در مدیریت هاست سی پنل

هاست سی پنل با ارائه یک محیط گرافیکی و کاربرپسند، به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، هاستینگ خود را مدیریت کنند.

زمان بندی بهینه هاست سی پنل

امکانات هاست سی پنل به کاربران کمک می کند تا زمان بسیاری را در مدیریت و پیکربندی سرویس های خود صرفه جویی کنند، که این امر به بهبود بهره وری و کاهش زمان نیازمند به پیکربندی های پیچیده منجر می شود.


دسترسی به امکانات پیشرفته هاست سی پنل

سی پنل امکانات پیشرفته ای را نیز برای کاربران فراهم می کند که تازه کاران و حرفه ایان می توانند از آنها بهره مند شوند.

4.4/5 - (51 امتیاز)