ایجاد یک جلسه آنلاین در eM Client
برای یکپارچهسازی جلسات آنلاین SmarterMail با eM Client چکار کرد؟ اسمارتِر تولز (SmarterTools) امکان یکپارچهسازی کامل با ایام کلاینت (eM Client) را فراهم میکند که یکی از بهترین کلاینتهای ایمیل دسکتاپ در بازار است و برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس (MacOS) در دسترس است. یکی از بخشهای این یکپارچهسازی این است که جلسات آنلاین اسمارتِر میل (SmarterMail) به عنوان یک گزینهی جلسه آنلاین در هنگام ایجاد قرار ملاقاتهای جدید تنظیم میشود.
در ایام کلاینت، امکان تنظیم دو نوع جلسه وجود دارد: یک رویداد استاندارد یا یک جلسه آنلاین.

رویدادهای استاندارد همان جلسات حضوری هستند که با دیگران برگزار میشوند. یک جلسه آنلاین یک کنفرانس صوتی/تصویری است که بهطور کلی با افرادی که از راه دور کار میکنند یا با شرکتکنندگانی که نمیتوانند حضوری شرکت کنند، برگزار میشود.
هنگام ایجاد دعوتنامه، اسمارتِر میل بهصورت پیشفرض به عنوان گزینه “جلسه آنلاین” تنظیم شده است و ایام کلاینت یک جلسه آنلاین اسمارتِر میل ایجاد میکند که از عنوان جلسه به عنوان موضوع استفاده میکند. علاوه بر این، یک لینک بهطور خودکار به دعوتنامه اضافه میشود؛ نیازی نیست شما چیزی را کپی/پیست کنید. (توجه: ممکن است لینک را در توضیحات جلسه نبینید، اما این لینک در دعوتنامهای که به شرکتکنندگان ارسال میشود و همچنین در قرار ملاقات تقویم شما وجود خواهد داشت.)

جلسه آنلاین ایجاد شده میتواند یک بار استفاده شود یا به عنوان بخشی از یک قرار ملاقات تکراری مانند جلسات هفتگی فروش یا بازاریابی باشد. بدون توجه به اینکه چگونه میخواهید از آنها استفاده کنید، با یکپارچهسازی جلسات آنلاین در ایام کلاینت، تمامی گزینههای شما برای هر نوع قرار ملاقاتی که میخواهید ایجاد کنید، پوشش داده میشود.










ارسال پاسخ