استاندارد BIMI برای نمایش لوگوهای برند در کلاینت‌های ایمیل
استاندارد BIMI برای نمایش لوگوهای برند در کلاینت‌های ایمیل

استاندارد BIMI برای نمایش لوگوهای برند در کلاینت‌های ایمیل

BIMI Images in Emails

به گفته سایت bimigroup.org، شاخص‌های برند برای شناسایی پیام (BIMI) یک “استاندارد نوظهور است که امکان استفاده از لوگوهای کنترل‌شده توسط برند را در کلاینت‌های ایمیل پشتیبانی‌کننده فراهم می‌کند.” به عبارت ساده‌تر، BIMI می‌تواند کنترل کند که چه تصویری در کنار پیام‌های شما در صندوق ورودی شما نمایش داده شود. این تصاویر می‌توانند در وب‌میل یا در کلاینت‌های ایمیل مانند Microsoft Outlook یا eM Client ظاهر شوند. در این مقاله به استاندارد BIMI برای نمایش لوگوهای برند در کلاینت‌های ایمیل می پردازیم
SmarterMail این تصاویر را به ترتیب زیر مدیریت می‌کند:
– تصویری که به صورت دستی به یک مخاطب یا ورودی GAL اضافه شده است (فقط برای ارسال‌های محلی).
– استفاده از Gravatar برای تصاویر مخاطبین.
– BIMI.
– آیکون وب‌سایت (این آیکون به طور معمول از ریشه دامنه گرفته می‌شود).
– مونوگرام استاندارد اگر هیچ‌یک از موارد فوق موجود نباشند.
BIMI کمی خاص است، زیرا سازمان‌ها برای استفاده از تصویر BIMI باید اقداماتی خاص را انجام دهند. این اقدامات عمدتاً حول پیاده‌سازی صحیح DMARC برای دامنه ایمیل آن‌ها متمرکز است. برای نمایش تصویر BIMI در ایمیل‌های یک سازمان، ایمیل‌های آن‌ها باید آزمون‌های احراز هویت DMARC را بگذرانند که اطمینان حاصل می‌کند دامنه سازمان دزدیده نشده است.
نکته خوب در مورد BIMI این است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا شناخت برند خود را با استفاده از تصویری – که معمولاً لوگوی آن‌ها است – که به راحتی با پیام‌هایشان مرتبط است، گسترش دهند. البته، استفاده از BIMI همچنین به معنای آن است که سازمان امنیت ایمیل‌های خود را به عنوان اولویت قرار داده و DMARC را به درستی پیاده‌سازی کرده است.
برای اینکه یک دامنه SmarterMail از BIMI استفاده کند، تصویر مورد نظر که باید به برند آن‌ها مرتبط شود، باید در پوشه WWWRoot SmarterMail ذخیره شود. به طور پیش‌فرض، این پوشه در مسیر C:Program Files (x86)SmarterToolsSmarterMailServicewwwroot قرار دارد.
هر کسی که علاقه‌مند به پیاده‌سازی BIMI برای سازمان خود باشد، می‌تواند راهنمای کامل پیاده‌سازی را در سایت مربوطه پیدا کند.

Rate this post