فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail
فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail

فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail

چطور تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail فعال کنیم؟

اگر می‌خواهید قابلیت تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail را بعد از ورود به محیط ایمیل SmarterMail را فعال کنید، ابتدا لازم است با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا این امکان برایتان فعال شود.

فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail تأیید دو مرحله‌ای (2FA) برای ایمیل‌هایی که از طریق QuickHostUK میزبانی می‌شوند، به‌شدت توصیه می‌شود. این ویژگی، یک لایه امنیتی اضافه به حساب ایمیلتان اضافه می‌کند و احتمال دسترسی غیرمجاز را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

برای فعال‌سازی این قابلیت:

  1. ابتدا با اطلاعات حساب مدیریتی که در ایمیل خوش‌آمدگویی برایتان ارسال شده وارد محیط ایمیل شوید.
  2. روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.
  3. سپس گزینه مربوط به تأیید دو مرحله‌ای در SmarterMail را فعال نمایید.
تأیید دو مرحله‌ای

انتخاب روش تأیید هویت:

  • ایمیل بازیابی: در این روش، یک کد تأیید به ایمیلی که برای بازیابی ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. اگر کد را در صندوق ورودی پیدا نکردید، لطفاً پوشه اسپم یا هرزنامه را هم بررسی کنید.

     

  • اپلیکیشن احراز هویت (پیشنهاد شده): برای دریافت کد تأیید، باید یکی از برنامه‌های احراز هویت مانند Microsoft Authenticator یا Google Authenticator را روی گوشی خود نصب و استفاده کنید.

     

پس از انتخاب روش مورد نظر، روی «بعدی» کلیک کنید و طبق دستورالعمل‌هایی که روی صفحه نمایش داده می‌شود، ادامه دهید.

Rate this post